Relació de convenis

El Departament d’Educació, mitjançant aquesta direcció, estableix diferents convenis de col·laboració amb altres entitats.

Actualment, el centre té signat els següents convenis de col·laboració amb altres entitats:

• Pràctiques d’estudis universitaris. L’escola acull i tutoritza estudiants de graus universitaris (Magisteri, Integració Social, Educació Social, principalment) i els tutoritza com a Escola Formadora de Pràctiques reconeguda pel Departament d’Educació.
  • Pràctiques d’estudis de cicles de grau mitjà o superior. Es tutoritzen estudiants de graus mitjà o superior d’altes centres.
  • Projecte Singular. Es tutoritzen unes pràctiques empresarials a alumnes d’ESO matriculats a algun dels instituts de la ciutat en el marc del conveni signat amb l’Ajuntament de Mataró i l’IES corresponent.
  • Servei Comunitari. Alumnes de secundària poden efectuar el servei comunitari previst al curriculum de secundària al centre.
  • Conveni de col·laboració amb l’EMMM. L’Escola Municipal de Música de Mataró i el centre en el marc del projecte d’Escoles Orquestrals.
  • Conveni amb Educo. Sobre l’espai del migdia, consistent en la dinamització del mateix i l’assignació d’ajuts de menjador per infants vulnerables.