Concurs de logos – Erasmus+KA101

L’escola participa en un projecte d’Erasmus+ KA101, anomenat More drama, please! Té per objecte la formació de mestres (a nivell europeu) en matèria de teatre i dramatització, entès com una potent eina educativa.

Des del centre s’impulsen diverses activitats per fer partícips als alumnes. Durant el mes de desembre els alumnes de cicle superior van dissenyar una sèrie de logos per presentar-los en el concurs. Posteriorment, es van seleccionar 4 logos finalistes els quals tota la comunitat educativa havia de votar. El disseny guanyador ha estat el següent:

A partir d’ara aquest logo serà el que aparegui en totes les publicacions i activitats relacionades amb aquest projecte d’Erasmus+.

Agraïm a totes les famílies, alumnes, mestres i altres treballadors del centre la seva alta participació.