Guia de llibres per Nadal 2019

Com cada any us volem recordar que el Nadal és un bon moment per pensar en un llibre com un regal perfecte pels vostres fills i filles.

Us deixem novament una petita guia de llibres per orientar-vos i ajudar-vos a escollir. Són llibres que ens agraden i els volem compartir amb tots vosaltres.
Hi trobareu també alguns dels “llibres de sempre”, aquells que han esdevingut clàssics i que els vostres infants no s’haurien de perdre.

Ah!

També us convidem a jugar amb el nostre calendari d’advent. Endevina endevinalla, una per a cada dia fins Nadal. Quantes endevinareu? Podeu animar-vos a jugar amb les vostres famílies.
El gener tindreu les solucions! (consulteu el bloc de la biblioteca https://blocs.xtec.cat/ceipgermanesbertomeubiblioteca/

La comissió de la biblioteca escolar us desitja un Bon Nadal!

Si voleu podeu seguir les activitats d’aquest Nadal a les biblioteques de Mataró. Clicar aquí