Acte commemoratiu 50è aniversari

El passat dia 27 de novembre de 2019 es va commemorar a la Sala de Plens de l’ajuntament la inauguració de l’escola ara fa 50 anys (1969). De fet, el 1994, també es van commemorar els 25 anys a la mateixa històrica sala.

Va ser un acte institucional d’una hora de durada, presidit per l’Excm Sr alcalde David Bote; el Director dels Serveis Territorials d’Educació, Sr Pere Masó; el regidor d’Ensenyament, Sr Miquel Àngel Vadell; la investigadora postdoctoral, Dra.  Sheila González, i el director actual de l’escola, Pere Mármol.

També hi van assistir la resta de regidors del consistori, representants d’algunes institucions afins, ex alumnes (fins i tot de les primeres promocions!), famílies, alumnes, mestres de l’actual claustre i anteriors, altres treballadors del centre i dels SSTT, tècnics de l’OME i, en definitiva, tothom que va voler. En total, es van reunir prop de 100 persones i es va retransmetre per streaming, com qualsevol altre acte públic de l’ajuntament.

Els diferents membres de la mesa presidencial van oferir unes paraules de reconeixement a la tasca realitzada i van animar a seguir el camí iniciat ara fa un cinquantenni. La investigadora del Departament de Sociologia de la UAB, la Dra. Sheila González Motos, va oferir una interessant conferència sobre el paper de l’escola com a garant de la igualtat d’oportunitats, molt aplaudida pels espectadors.

Finalment, es van prendre algunes fotografies als assistents des del balcó interior del pati. Mataró Audiovisual va gravar l’acte, que podeu veure aquí.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *