Menjador escolar

L’AFA és la qui gestiona el servei de menjador i lleure del migdia, entre les 12h i les 15h, i mitjançant la contractació de l’empresa SANED, amb seu a Mataró, especialitzada en el sector. Si voleu contactar amb la Comissió del Temps del Migdia de l’AFA que coordina el servei de menjador, podeu escriure un correu a l’adreça c.migdia@germanesbertomeu.cat.

Existeixen ajuts de menjador per a determinats infants:

• Ajuts del Consell Comarcal del Maresme: període de sol·licitud cap al maig.
  • Ajuts de SANED: assignació per part de l’equip social del centre.
  • Ajuts d’EDUCO: assignació per part de l’equip social del centre.

El preu del tiquet del servei de menjador és de 6,91€ per als socis de l’AFA i 7’10€ per als esporàdics i no-socis.

L’adquisició dels tiquets i la validació/anul·lació dels dies de servei s’ha de fer a través de TPV ESCOLA o bé trucant al telèfon de la coordinadora de menjador, el 655 50 97 53 (disponible els dies laborals de 9-10h). Generalment, es poden validar/anul·lar tiquets fins a les 9:30h del mateix dia. Els dies en què hi ha programada una sortida escolar de tot el dia el termini és fins les 9:30h del dia anterior a aquesta.

En el cas d’infants amb beca menjador concedida, la gestió dels dies de servei es concerta prèviament amb l’escola.

PROJECTE DE DINAMITZACIÓ AMB EDUCO:

Durant el curs 2022-23 s’ha dut a terme un projecte de dinatmització de l’espai del migdia amb l’entitat d’EDUCO. Podeu veure el què ha consistit en aquesta presentació. Educo ha donat a l’AFA 2000€ per la millora d’aquest espai. Aquests diners s’han invertit en renovar bona part del mobiliari de taules i cadires.

INFORMACIÓ DE SANED:

MENÚS D’ABRIL: