Projecte EDUCO

Durant el curs 2022-23 s’ha iniciat un projecte de dinamització del temps del migdia amb l’ONG EDUCO amb la qual mantenim un conveni ja fa molts anys. El curs següent continuarà per poder assolir els objectius de millora proposats entre tots i totes. Voleu veure què s’ha fet fins ara?… Llegeix més»

El temps de lleure

Actualment s’està parlant molt de la formació al llarg de la vida i l’educació a temps complet. Les activitats de lleure o extraescolars s’engloben dins d’aquest darrer terme, concebudes com un altre espai més -a banda de la família o l’escola- de formació, educació, aprenentatge,… Llegeix més»

ACTIVITATS EXTRAESCOLARS 2017-2018

Benvolgudes famílies,
Aprofitem per recordar que les inscripcions a les activitats extraescolars es poden fer fins el dijous 29 de setembre i s’han de deixar els papers omplerts a la capseta de secretaria. CAL ESTAR AFILIAT A L’AMPA DE L’ESCOLA!
Agrairíem que portéssiu els papers el més… Llegeix més»