AMPA

L’AMPA és l’Associació de Mares i Pares de l’Escola i totes les famílies en formen part. És qui organitza molts dels serveis que s’ofereixen a l’escola: el menjador, les extraescolars, l’acollida… Però també fa altres tasques per millorar dia a dia l’escola.

Les famílies que abonen la quota de l’AMPA, 15€ anuals per família, com a socis, obtindran descomptes en els serveis que es presten.

Serveis Socis AMPA No socis AMPA
Menjador 6,20 euros / dia 6,50 euros / dia
Acollida matinal (7:45-8:30h) 1,50 € / dia 2 € / dia
Acollida de migdia (12-13h) 1,50 € / dia 2 € / dia
Assegurança per l’ús de qualsevol servei de l’AMPA Gratuïta 3,50 € / alumne *

Important:

• Tant el servei de menjador com de l’acollida, cal reservar les dates del servei mitjançant el sistema de TPV. En el cas de l’acollida, s’haurà d’indicar com a màxim el dia anterior al servei.
  • Aquelles famílies que vulguin gaudir de qualsevol servei i no siguin sòcies de l’AMPA, hauran de pagar l’assegurança mèdica corresponent (aproximadament 3’50€/alumne/curs escolar, el preu està pendent d’actualització).

Tots els pagaments s’han de fer mitjançant el sistema de TPV