AFA

L’AFA és l’Associació de Famílies de l’Escola i totes les famílies en formen part. És qui organitza molts dels serveis que s’ofereixen a l’escola: el menjador, les extraescolars, l’acollida… Però també fa altres tasques per millorar dia a dia l’escola.

Les famílies que abonen la quota de l’AFA, 15€ anuals per família, com a socis, obtindran descomptes en els serveis que es presten.

Serveis Socis AFA No socis AFA
Menjador 6,91 euros / dia 7,10 euros / dia
Acollida matinal (7:45-8:30h) 1,50 € / dia 2 € / dia
Acollida de migdia (12-13h) 1,50 € / dia 2 € / dia
Assegurança per l’ús de qualsevol servei de l’AFA Gratuïta 3,50 € / alumne *

Podeu contactar amb l’AFA mitjançant un correu electrònic a afa@germanesbertomeu.cat

Important:

• Tant el servei de menjador com de l’acollida, cal reservar les dates del servei mitjançant TPV ESCOLA. En el cas de l’acollida, s’haurà d’indicar com a màxim el dia anterior al servei.
  • Aquelles famílies que vulguin gaudir de qualsevol servei i no siguin sòcies de l’AFA, hauran de pagar l’assegurança mèdica corresponent (aproximadament 3’50€/alumne/curs escolar, el preu està pendent d’actualització).

Tots els pagaments s’han de fer mitjançant TPV ESCOLA