Tornen els experiments!!! Taller experimentació 1: Les heures.

Els alumnes de l’escola del Poble Nou del Delta van iniciar els tallers d’experimentació en un emocionant experiment per entendre millor les necessitats de les plantes. L’objectiu era clar: investigar com diferents condicions d’hàbitat afecten el creixement de les heures.

El grup va decidir provar tres possibilitats: plantar les heures amb aigua, aigua i terra, o només terra.

Després de dues setmanes d’observació, els resultats van començar a emergir. Les plantes que només van rebre aigua no només estaven totes vives, sinó que algunes ja havien començat a desenvolupar arrels.

Algunes fotos: