Sortida lúdico – cultural a Amposta

Aquest  divendres 28 de març, alumnat, mestres i algunes famílies, vam realitzar una sortida a la localitat d’Amposta on vam poder gaudir d’una jornada completa amb una gran varietat d’activitats relacionades amb l’art i la cultura.

Així, la primera parada d’esta sortida, la vam fer al Centre d’Art “Lo pati”, on ens esperava l’artista local Hernan en H, qui ens va proposar de  realitzar un taller d’il·lustració de bosses, on l’alumnat, va gaudir de la representació lliure d’allò que més li agradava a sobre d’una bossa de tela. El resultat de l’activitat va ser la realització d’unes bosses personalitzades fruit de la creativitat  de cadascú.

A continuació, la segona parada, després d’esmorzar, la férem al “Museu de les Terres de l’Ebre” on vam participar d’una visita guiada a les exposicions del Museu, en concret, a les exposicions “Les Terres de l’Ebre, de la prehistòria a l’edat Mitjana”, i “L’Ebre, camí d’aigua”, amb les quals vam poder conèixer una mica més de la historia de les nostres Terres.

Acte seguit, era el moment de dinar, però abans, encara vam tenir una bona estona per davant per poder jugar a l’aire lliure al Parc dels Xiribecs. Allí, l’alumnat va gaudir de les instal·lacions  d’este gran parc, així com de realitzar diferents propostes de joc lliure.

Ja per últim, a la tarda, la visita que ens quedava per fer, era a la biblioteca “Sebastià Joan Arbó”, on l’encarregada de la mateixa, a banda d’explicar-nos i mostrar-nos el funcionament de la biblioteca,  ens va realitzar un taller de contes sobre les diferents emocions, on l’alumnat interactuava amb la proposta. En acabar d’escoltar els diferents contes, l’alumnat, va poder moure’s lliurement per l’espai de la bibloiteca, en busca de diferents propostes de llibres seguint els seus interessos…contes, còmics, llibres d’informació, de diferents formats i tipologies, etc.

Un dia molt vivencial i enriquidor.