Turistic Creativation Challenge. Activitats de geolocalització a la Bassa de les Olles.

L’alumnat de Cicle Mitjà i Superior hem visitat avui la platja de l’Arenal a l’Ampolla, per tal de realitzar dues activitats de geolocalització lligades amb el repte que estem duent a terme, participant al Projecte Turistic Creativation Challenge.

El repte que se li planteja a l’alumnat és fer una platja més innovadora i tecnològica. Per això, avui hem passat el matí realitzant activitats amb l’ajuda de tauletes electròniques per la Platja de l’Arenal i la Bassa de les Olles.

Abans de fer l’activitat, en Marc Cabrera de Deltaturístic ens ha donat la informació necessària per anar superant els reptes que ens apareixien a les tauletes. A més, l’alumnat havia d’orientar-se i treballar en equip per poder resoldre’ls.