Mandales de sorra

Els infants d’infantil i cicle inicial, un dia estava realitzant mandales amb sorra. L’alumnat de cicle mitjà i cicle superior, en veure-ho, van explicar a la mestra que, l’any anterior, havien realitzat un taller sobre Senegal i que havia vingut una persona cooperant que havia estat a Senegal a explicar-los la seua experiència i també els va ensenyar a tenyir de manera natural la sorra.

Van proposar de tornar a repetir la vivència tots junts i així ho vam fer. Tot l’alumnat del centre es va barrejar en dos equips i cadascun va anar construint una imatge, un mandala que els representava a tots plegats.