Cuinem xips d’albergínia.

Després de conversar sobre què podíem fer amb les albergínies, hem decidit transformar-les amb xips d’albergínia. Hem realitzat hipòtesis de com les hauríem de tallar i on les hauríem de cuinar. L’alumnat ha proposat realitzar-ne de tres mides diferents de prova, però que estaven gairebé segurs, que la millor manera de tallar-les era fent rodanxes molt fines, igual que les que es venen amb bossa de plàstic.

L’alumnat gaudeix dels moments de cuina i són múltiples els aprenentatges que se’n deriven. A l’escola en realitzem sovint. En moltes ocasions el producte ve directament del nostre hort. Realitzem un taller de cuina per a cada estació de l’any, a més a més, de l’elaboració d’aquells aliments que ens acompanyen en les festes de l’escola: panellets, mones, micos i farinoses, pastissets.

Destaquem que l’activitat es va realitzar des de l’entusiasme, la gratitud, calma i sobretot amb molt d’amor. Mireu la fotografia de les tres nenes que juntes estan esperant que les albergínies estiguen cuites.