El Tió deixa regalets a 3r!!

Hola famílies!

L’últim dia de classe els nens i les nenes de 3r ens ho vam passar d’allò més bé! Vam fer activitats conjuntes, vam pintar, vam cantar, vam compartir… En definitiva, vam tancar el primer trimestre amb satisfacció, alegria i generositat.

Durant el matí, vam rebre regals del Tió de l’escola! Cadascú es va endur a casa una caixeta amb clips en forma de cor, un descompte per anar a l’Aquarium de Barcelona, caramels i un conte per llegir durant les vacances!

A continuació us deixem unes quantes fotografies de l’últim matí de classe.

EL REPTE DE DOUG WRIGHT JA ESTÀ EN MARXA!!!

Després de rebre notícies des de Broadway i acceptar el gran repte del director Doug Wright del Musical “The little Mermaid”.

La companyia School Musical Parc ha organitzat un procés d’audicions per intèrprets i dansaires, on infants de cinquè i sisè s’han presentat amb moltíssimes ganes i il·lusió.

A més a més, per a qui volia mostrar les seves habilitats més artístiques – plàstiques,  s’ha obert un concurs de pòster.

Si voleu veure tot el procés… us convidem a veure amb imatges les experiències viscudes:

Bones Festes!

Benvolgudes famílies,

La comunitat educativa de l’Escola del Parc us desitja … Bones Festes i un molt bon any 2020!
” Els que asseguren que és impossible, no haurien d’interrompre als que ho estem intentant”
                                                                                                                           Thomas Edison

La collita del nostre hort

Avui hem collit els enciams del nostre hort que hem estat cuidant tot aquest temps amb l’ajuda dels infants i del  monitoratge del menjador.

Demà a la cuina, ens preparan una bona amanida amb el nostre producte 100%  de Km.0

Aqui us deixem una imatge perquè veieu quins enciams tant bonics hem collit!!!