OMBRIM LA BIBLIOTECA DE L’ESCOLA A LES FAMÍLIES

Famílies!!!! Voleu gaudir durant una estona de tots els llibres que tenim a la Biblioteca de l’Escola amb els vostres fills i filles? Doncs  l’últim divendres de cada mes ho podreu fer…..de 17h a 18h la Bibiloteca estarà oberta per tots vosaltres. Podeu venir a mirar llibres i participar de les propostes que us farem. Recordeu que no es pot menjar en aquest espai, que hem d’estar tranquils i els nens han d’estar acompanyats.

El proper divendres 25 de Gener serà el primer dia que l’obrirem. A més la Joana de l’Escola ens explicarà contes de Marietes de Colors…..Us hi esperem!!!