Menjador escolar

INFORMACIÓ

ninots L’escola Congost té cuina pròpia, amb cuinera dedicada i un equip de monit@rs que fan possible aquest servei amb el nivell que es demana per l’alimentació saludable del nostre alumnat i dels vostres fills i les vostres filles.

A l’escola  confiem a l’empresa SANED la gestió del nostre menjador escolar.

Us presentem l’àrea privada de la nostra web que us dona accés directe a tota la informació del servei de saned a la vostra escola.

ENLLAÇ

IMPORTANT

En cas que el vostre fill/a sigui usuària del menjador cal notificar les absències abans de les 9.30h a través de les següents opcions:

SANED INTERNET

– trucant a SANED al 93.790.40.93

– directament al Menjador de l’escola de forma presencial

– al telèfon de la Coordinadora 663277203 (Nandi). També li podeu enviar un Whatsapp indicant el nom i cognom de l’alumne i el curs, avisant que aquell dia no es quedarà a dinar.

De les faltes no avisades l’empresa no farà el retorn de l’import corresponent.

COMUNICAT INICI DE CURS