COMENCEM EL 3r TRIMESTRE

Benvolgudes famílies,

Esperem  que tots i totes estigueu amb molta salut.

Avui  engeguem el 3r.  trimestre d’aquest curs escolar amb una peculiaritat i és que, per primera vegada, serà un trimestre virtual. Fins ara els i les mestres de l’escola han estat enviant reptes, recomanacions que molta part del nostre alumnat  ha realitzat amb satisfacció, però a partir d’ara ho farem d’aquesta manera i heu de tenir clares aquestes indicacions per aquest 3r. trimestre:

• Totes les activitats, a partir d’ara,  seran avaluables.Setmanalment, tots els divendres els/les  mestres de l’escola us enviaran unes tasques per tota la setmana que caldrà lliurar com a molt tard el divendres de la següent setmana.
  • Les tasques serviran per consolidar aprenentatges que ja s’han donat i no seran conceptes nous.
  • Els tutors/res  es posaran en contacte amb vosaltres, quinzenalment, per tal de resoldre dubtes. També podeu contactar amb ells a través del correu electrònic.
  • Heu de  conscienciar als vostres fillls/es que han de presentar aquestes tasques, que els serviran per seguir aprenent.
  • Les tasques es facilitaran per les vies de comunicació del centre (WEB, correu electrònic, grups de whatsapp…..)

Som conscients que algunes famílies no disposen del material tècnic (dispositius i connexió a internet) aconsellable.

Us fem saber que tant el Departament d’Educació, com l’Ajuntament i l’escola estem treballant per tal de fer arribar aquest material al màxim d’alumnes possible.

Estem en un moment d’incertesa però estem  segurs que JUNTS podem fer-ho, per aquest motiu és molt important la vostra col·laboració.

Moltes gràcies a tothom.

Cordialment.