PMOE-PROA+

PLA DE MILLORA D’OPORTUNITATS EDUCATIVES (PMOE-PROA+)

Aquests són els objectius i les mesures planificades que hem inclòs en el nostre Pla de Millora per al curs 2021-22, seguint els objectius i les mesures que consten a  l’annex 1 de la Resolució del 30 d’agost de 2021, del secretari de Polítiques Educatives, per la qual es regula el Pla de Millora d’Oportunitats Educatives.

• Objectiu 1 .- Reducció de les barreres econòmiques:
    • Mesura 1.- Accés equitatiu a les sortides i colònies escolars.
    • Mesura 2.-Gratuïtat dels materials escolars. Aquesta mesura ajudarà a abaratir part de la quota de material aprovada pel Consell Escolar de l’escola.
  • Objectiu 2 .- Acompanyament, motivació i suport a l’alumnat i reforç de l’atenció educativa :
    • Mesura 4.- Gestió i acompanyament emocional de l’alumnat. Teatre, de 3r a 6è, afegint al treball de llengua un treball de gestió d’emocions i Contacontes, de P3 a 2n amb l’objectiu de treballar les emocions a través el conte.
  • Objectiu 3 .- Acompanyament, implicació i participació de les famílies:
    • Mesura 9.- Formació de famílies. Realització de tallers educatius amb famílies per la millora d’habilitats parentals i tallers de formació en competència digital.
    • Mesura 11.- Millora de la comunicació famílies-escola. Adquisició d’eines de comunicació amb les famílies (Tokapp).