Serveis de la Biblioteca

La nostra Biblioteca de l’Escola està oberta a tothom, us expliquem que hi ha un seguit de normes pel bon funcionament d’aquesta, però el més important és que és un lloc ple de màgia per gaudir i per estar tranquils.

-Cal deixar ordenades les prestatgeries i tota la sala.

-Si trobeu un llibre en mal estat cal deixar-lo a la caixa de “recuperació”.

-Podeu agafar el llibre que més us agradi, si aneu una mica perduts mireu les girafes de colors, us poden orientar una mica.

-Recordeu que el servei de préstec es fa els dimarts, dijous i divendres durant l’estona de la pati. Cal deixar el llibre escollit a la safata del vostre curs i abans de tornar a la classe recollir-lo. El vostre punt de llibre us recorda quin és el que heu reservat.

-A la Biblioteca podreu fer un munt d’activitats amb la vostra classe, trobareu propostes per tot l’espai, entre elles, lectura en veu alta, recomanacions de llibres a l’arbre literari, suros monogràfics, els amics de la girafa Clementina…