EDC

Estratègia Digital de Centre

L’Estratègia Digital de Centre  és  un  document  que recull  les  línies d’actuació  per aconseguir  l’assoliment  de  la competència digital per part de de la comunitat educativa del nostre centre (alumnat, docents, famílies), a més de formalitzar la governança de la tecnologia a l’escola.

Per aconseguir aquesta competència digital, l’EDC comprèn tots els àmbits del centre: organitzatius, metodològics, curriculars i comunicatius, els quals s’han de veure necessàriament implicats i, si escau, transformats, des d’una perspectiva d’innovació i de millora contínua.

Estratègia Digital de Centre

Cultura Digital de Centre

La Cultura digital de centre són el conjunt d’accions, procediments, protocols i acords relacionats amb tots els àmbits digitals del centre organitzats en forma de recull i posat a disposició de la
comunitat educativa. A continuació podeu veure com ho fem al nostre centre.