EUROPEAN DAY!

Boys and girls from 5th grades have celebrated the European day with Anna Mogas, Els Quatre Vents and Domus school. We have organised typical games from different European countries and we explained these games to our partners from the different schools.

We also have the opportunity to play funny games and we have enjoyed it!

Els nens i nenes de cinquè hem celebrat el dia europeu amb els nostres companys i companyes de l’escola Anna Mogas, Els Quatre Vents i el Domus. Per celebrar aquest dia hem organitzat jocs típics de diferents països d’Europa i els hem explicat en anglès als nens i nenes de cada escola.

També hem tingut l’oportunitat de jugar a jocs molt divertits i ens ho hem passat molt bé mentre apreníem.