SANT JORDI A PRIMER!

Hola famílies!

Aquesta setmana ha sigut Sant Jordi i a l’escola ho hem volgut celebrar. Hem vist una obra de teatre a la sala polivalent, hem fet una manualitat d’una rosa i … hem tingut visites! Algunes mares de les classes de 1r A i de 1rB han vingut a l’escola per explicar-nos algun conte. Ens han explicat històries de tot tipus i ens ha encantat! Voldreu venir algun altre dia? Nosaltres estarem encantats i encantades d’escoltar-vos una altra vegada!

Aquí us deixem algunes fotografies de les tardes que hem tingut visita. Ha sigut molt bonic…

Gràcies per venir!