ELS GEGANTS I LES GEGANTES 6èA

Bon dia famílies, companys/es, amics/es…

Des de principi de curs, els alumnes de l’escola, havíem de buscar un nom per la classe. En aquest cas, a 6è, havia de ser un relacionat amb el projecte de medi que fem al llarg del trimestre, és a dir, Catalunya. Per això, tots nosaltres vam fer una pluja d’idees i un llistat d’aquells noms que més ens agradaven, després el sorteig i… va sortir el nom guanyador!

Som la classe dels GEGANTS I LES GEGANTES!

Vam començar a fer activitats relacionades i a elaborar unes maquetes molt maques amb les nostres colles geganteres personalitzades. Ens ho vam passar molt bé i vam gaudir moltíssim!! Ho voleu veure?