DECOREM L’ESCOLA! 6èA

Hola famílies, companys/es, amics i amigues…

Durant aquest curs i com és tradició a la nostra escola cada cop que canviem d’estació de l’any preparem la decoració de les aules i diferents espais del nostre edifici. A la tardor vam fer uns bolets molts macos per penjar a les finestres i decorar els vidres de les nostres aules. A l’hivern, vam fer uns ninots de neu molt divertits per decorar les classes i el vestíbul. I ara per la primavera farem unes flors grans de mooooolt colors.

Els alumnes de 6è gaudim moltíssim fent aquestes activitats plàstiques! Ho voleu veure?