BIBLIOTECA MUNICIPAL FREDERICA MONTSENY

A Canovelles hi ha una fantàstica Biblioteca Municipal. Avui mestres de l’escola hem anat a fer una visita i a parlar amb la seva directora, la Sílvia. Hem estat parlant d’un munt d’idees per anar compartint activitats, materials, llibres….en definitiva per crear vincles entre la Biblioteca de l’Escola i la Biblioteca del poble.

Nois, noies, famílies, mestres…. sou molt afortunats ja que teniu la sort de disposar de moltíssims materials a prop vostre, que podeu gaudir també a casa, que us endinsaran al món de la lectura, i que us aportaran un munt de coses positives.

Us animem a visitar la Biblioteca Frederica Montseny, si encara no sou usuaris freqüents: té espais per fer deures, llibres per descobrir, pelis, música, exposicions, activitats diverses…..

Més fotografies