L’última experiència al Teatre Modern
El passat divendres 13 de desembre, els alumnes de 6èB vam viure una jornada especial i plena d’emocions. Aquesta serà una experiència que recordarem amb molta estima, ja que va ser l’última vegada que vam participar en un acte al Teatre Modern.
Tot va començar a primera hora del matí, quan la Sílvia, la nostra mestra, ens va donar temps per anar al lavabo abans de sortir. Poc després, a les 9:10, vam pujar a l’autocar amb els alumnes d’I3. En només cinc minuts vam arribar al Teatre Modern, on ja ens esperaven els nostres familiars, il·lusionats per veure’ns actuar.
Un cop asseguts, vam descobrir que no tots els cursos hi participarien aquell dia, ja que algunes actuacions es farien més endavant. Així, es va iniciar l’espectacle amb els nostres companys de 6èA i 6èB, juntament amb dos mestres, que feien de presentadors.
Les actuacions que ens van emocionar
L’espectacle va avançar amb les actuacions d’I3B, I5B, 3rB, 4tB i, finalment, nosaltres, 6èB. Va ser un moment màgic i ple de nervis quan vam sortir a l’escenari per cantar. Ens vam esforçar molt per donar el millor de nosaltres mateixos i estem molt orgullosos del resultat.
Quan totes les actuacions van acabar, vam tornar a l’autocar amb els alumnes d’I3B i ens vam dirigir cap a l’escola. A les 11:30 ja érem a les nostres aules, amb temps per comentar amb els companys els moments més divertits i especials del matí.
Un comiat inoblidable
Aquesta ha sigut una experiència única per nosaltres. No només pel fet d’actuar davant dels nostres familiars i companys, sinó perquè també marca el final d’una etapa al Teatre Modern, un lloc que sempre portarem al cor.
Desitgem que els propers alumnes de 6è puguin viure moments tan especials com aquest i que gaudeixin d’aquesta oportunitat tan bonica que tenim com a escola.
Gràcies per compartir aquest viatge amb nosaltres!

