25N

Benvolgudes famílies,

El passat 25 de novembre va ser un dia diferent i especial a la nostra escola.

Hem parlat de la importància de cuidar-nos i respectar-nos i de cuidar i respectar els companys i les companyes, així com del dia de la no violència (no baralles).

En el dia a dia convivim i és molt important  tenir en compte les persones que estan presents en el nostre entorn: saber escoltar-les, compartir jocs, ajudar-nos si ens cal i un munt d´accions més que afavoreixin el benestar tant físic com emocional i procurin un bon clima.

Hem realitzat diferents activitats:

• Elaboració de titelles amb la mà morada que diu ” Prou” o “Stop” i que ens hem de cuidar i hem de respectar els/les altres. Per a la seva elaboració hem comptat amb l´ajuda de la Helena i el Pedro, dues famílies dels cavallets de mar.
  • Lectura i conversa de l´àlbum il·lustrat “La nina d’en Lluc” d’Alícia Acosta. El que en Lucas més desitja al món és tenir una nina. Quan els seus pares li regalen una, el petit s’emociona i corre a jugar amb ella. Al parc, un nen de l’escola se la treu per fer-lo enfadar i… la nina es trenca! Dels autors de Visca les ungles de colors!, una tendra història que ens recorda que no hi ha coses per a nenes i coses per a nens.
  • Assistència a la lectura del Manifest sobre la igualtat al pati gran de l´escola amb la resta dels companys/es de les altres aules.

Us deixem aquí un recull fotogràfic de la jornada perquè les pugueu compartir i gaudir en família.