XX Certamen de lectura en veu alta

El divendres 15 de març es va celebrar, a la Biblioteca municipal Mestre Martí Tauler de Rubí, una de les quatre semifinals del Vallès Occidental del Certamen de lectura en veu alta d’enguany.

Alumnes de setze centres de Badia del Vallès, Barberà del Vallès, Rubí i Terrassa, mestres acompanyants i familiars van omplir la sala d’actes per assistir a les lectures i al “xou” d’un parell d’estrambòtiques senyores que van anar preguntant al públic pels personatges de contes i novel·les de la literatura universal, que havien perdut per la sala alguns dels seus objectes emblemàtics.

Un total de 54 alumnes de les cinc categories van llegir fragments dels llibres Capità Lluc de Carles Sala (Grumets Vermells, cicle mitjà), El vuitè nan de Josep Vallverdú (Grumets Verds, cicle superior), L’anticlub d’Àngel Burgas (Timoners, alumnes nouvinguts de 5è, 6è de primària,1r o 2n d’ESO), El lleó sobre la porta d’Onjali Q. Raúf (Corsaris. 1r i 2n d’ESO) i Nascuts per ser breus de Toni Mata (Tropa de corsaris, 3r i 4t d’ESO).

Totes les lectores i lectors van demostrar un nivell excel·lent que va posar molt difícil al jurat la seva tasca. Felicitem, especialment als infants que van representar a la nostra escola, ho van fer superbé! Fent clic a la imatge podeu veure l’àlbum de fotos “Certamen de lectura en veu alta” a l’apartat de Fotos/Activitats conjuntes.