Visita a l’escola de música Pere Burés

Fa unes setmanes, els infants de 1r, vam visitar l’Escola de Música Pere Burés de Rubí, una bona oportunitat per conèixer de primera mà les instal·lacions, els professionals i les oportunitats que ens ofereix la nostra ciutat. Vam poder fer una roda d’instruments: xilòfons i metal·lòfons, violí, piano, la nostra veu i la guitarra. Us deixem algunes fotografies perquè pugueu veure com ens vam convertir en músics per un dia. Feu clic a la imatge i trobareu l’àlbum “Visita a l’escola de música Pere Burés”.