Setmana Europea de la Prevenció de Residus a Educació Infantil

Durant la Setmana Europea de la Prevenció de Residus l’Ajuntament ens ha fet entrega del següent material:

• 46 clakis per a repartir entre els alumnes de P3

• 148 bosses reutilitzables porta aliments per a l’alumnat de P3, P4 i P5

• Carpeta amb tot el material necessari per realitzar la proposta educativa sobre els esmorzars i berenars sostenibles.

• El llibre Neda-que-neda, de Leo Lionni.

• L’Enllaç al PDF història del peix Neda i la seva amiga Eugènia.

L’entrega de les bosses reutilitzables per a aliments es realitza per convidar a les famílies dels més petits a participar dels esmorzars i berenars sostenibles, reduint així la generació d’envasos de plàstic i alumini; és per aquest motiu cada snack’n’go va acompanyat d’un full informatiu per a les famílies.