Llista definitiva d’alumnat assignat al nostre centre

Al següent enllaç podeu consultar la llista d’alumnes admesos a la nostra escola:

ALUMNES ASSIGNATS AL CENTRE

El període de matriculació serà del 13 al 17 de juliol.

Podeu demanar cita prèvia per fer la matriculació fent clic aquí: Cita Prèvia

Haureu de portar la següent documentació:

1. El carnet de vacunacions on constin les dosis de vacunes rebudes i les dates corresponents.
    – Si no es té carnet de vacunacions cal presentar un certificat mèdic oficial o el carnet de salut amb les dosis de vacuna rebudes i les dates corresponents.
    – Si el nen o la nena no han estat vacunats per indicació mèdica o per altres circumstàncies, cal presentar un certificat mèdic oficial justificatiu.
  2. 4 fotografies mida carnet.
  3. Quan el domicili al·legat a la sol·licitud de preinscripció no coincideixi amb el domicili del DNI cal presentar el DNI renovat amb la nova adreça (quan sigui possible).

Si no podeu fer la matriculació presencialment, poseu-vos en contacte amb l’escola a través del mail:    a8061154@xtec.cat