Dia Escolar de la No-violència i la Pau

Ahir, dimarts 30 de gener, vam celebrar a l’escola el dia de la pau i la no-violència. L’objectiu d’aquesta celebració és educar en el respecte als altres, la tolerància, la solidaritat, la no-violència i la pau. Aquesta data commemora la mort de Mahatma Gandhi, líder nacional i espiritual de l’Índia, que va ser assassinat en 1948.

Vam fer un acte al pati de l’escola on tots els infants van participar. L’alumnat de Cicle superior va llegir unes reflexions sobre la pau i un homenatge a algunes persones cèlebres que han treballat, al llarg de la història, pel respecte, la convivència i el diàleg. Va ser una lectura molt emotiva i els infants de l’escola la van escoltar amb molta atenció i respecte envers els seus companys i companyes, mentrestant, al terra del pati dibuixàvem la paraula i el signe de PAU. Fent clic a la imatge podeu veure l’àlbum “Dia de la pau i la no-violència” a l’apartat de Fotos/Activitats conjuntes.