Celebrem Santa Cecília, patrona dels músics

Com cada curs, celebrarem Santa Cecília amb un seguit d’activitats. En aquesta ocasió hem de fer adaptacions degut a la situació que estem vivint. Com que el dia 22 cau en diumenge ho farem el divendres 20.

Aquestes activitats són:

• Música amb el grup-classe: Gravació en vídeo d’una activitat musical treballada a la classe de Música.
  • Música en família: Les famílies que vulguin participar poden gravar-se en vídeo tocant un instrument, cantant, ballant o gaudint de la música… i després enviar-lo al correu de l’escola.
  • Porta el teu instrument: Els alumnes i les alumnes que toquin un instrument, podran portar-lo a l’escola i tocar alguna peça musical que es prepararan a casa. També es pot cantar una cançó.
  • Creació d’un instrument a l’aula: Tots els alumnes de P3 fins a 4rt faran el seu instrument musical a la classe. Els de 5è i 6è el faran a casa amb materials reutilitzats i ell portaran a l’escola quan digui la tutora.