Concert de Santa Cecília a Educació Infantil

Avui, 22 de novembre, es celebra Santa Cecília, patrona dels músics. Pel matí, els infants d’Educació Infantil han gaudit d’un concert en el qual han participat alumnes de l’escola que toquen instruments i també hem pogut gaudir de l’actuació d’un avi de l’escola que ha vingut amb el seu grup d’havaneres. Agraïm molt la participació de les famílies a l’escola. Tota la comunitat educativa és molt valuosa per transmetre valors i coneixement als nostres infants. Feu clic a la imatge i trobareu l’àlbum de fotos “Concert de Santa Cecília a Educació Infantil” a l’apartat de Fotos/Activitats conjuntes.