Activitats a P3

Si feu clic a la foto podreu veure els àlbums de les activitats dels infants de P3 “Mirem com som” i “Experimentem amb farina”

Activitats a la Biblioteca Municipal

Activitats del 16 al 30 d’octubre de 2021

Hora del conte per a menuts: Me gustan los libros

Dimarts 19 d’octubre de 2021 a les 18.15 h, a la Sala de Petits Lectors

Activitat per a famílies amb infants d’1 a 4 anys.

Pla d’actuació del curs 2021-22

Benvolgudes famílies,

A l’escola ja estem escalfant motors per tenir tot a punt per l’inici del curs escolar el dia 13 de setembre.

Us adjuntem el Pla d’actuació per aquest nou curs, però us fem un petit resum de les novetats organitzatives.

Els principals canvis són els següents:

• No és necessari requerir la distància física interpersonal de seguretat d’1,5 m. en els grups de convivència estable.
  • La mascareta continua sent obligatòria a Primària, excepte a les classes d’Educació Física i quan estiguin a l’exterior únicament amb el seu grup estable.
  • No es considera necessari prendre la temperatura  en el moment d’accés al centre.
  • Horaris i portes d’accés:

De 8.45h a 12.30h, i de 15h a 16.15h: P5, cicle superior (5è i 6è) i cicle mitjà (3r i 4t). Les portes d’accés al centre seran: P5 per la porta d’Infantil, cicle mitjà pel vestíbul, i cicle superior per la porta de primària.

De 9.00h a 12.30h, i de 15h a 16.30h: P3, P4 i cicle inicial (1r i 2n). Les portes d’accés al centre seran: P3 i P4 per la porta d’Infantil, 1r per la porta de primària, i 2n pel vestíbul.

Consulteu aquí el document

Consulteu aquí la Llista de comprovació de símptomes per a les famílies

Millores a les instal·lacions

Benvolgudes famílies,

Durant el mes d’agost l’Ajuntament s’ha fet càrrec de treure el recobriment de fusta de les parets de menjador i substituir-lo per rajoles.

Aquesta era una millora que, tant l’escola com l’Ampa , havíem sol·licitat després de veure el deteriorament de les fustes a conseqüència de la humitat.

Per altra banda, l’Ajuntament també ens ha informat que es mantenen les 3 hores extres de neteja per aquest nou curs 2021-22. Aquesta ampliació, dins de l’horari lectiu, ens permet  mantenir els lavabos en unes òptimes condicions higièniques.

Ajuts individualitzats per a alumnes amb necessitat específica de suport educatiu

Ajuts individualitzats convocats pel Ministeri d’Educació i Formació Professional per a alumnes amb necessitat específica de suport educatiu.

Modalitats dels ajuts:

• Ajuts i subsidis per a alumnes amb necessitat específica de suport educatiu derivada de discapacitat o trastorn greu de conducta o trastorn de la comunicació i el llenguatge o trastorn de l’espectre autista.
  • Ajuts per a programes complementaris a alumnes amb necessitat específica de suport educatiu associada a altes capacitats.

Termini per presentar les sol·licituds: del 3 d’agost al 30 de setembre de 2021

Feu clic aquí

Graduació curs 2019-20

Avui hem tingut un retrobament molt emotiu amb l’alumnat del curs passat. És el curs de la pandèmia, els que van marxar d’un dia per un altre de l’escola sense poder celebrar i acomiadar-se dels companys i companyes i del professorat. Però amb aquest acte de graduació hem pogut tancar un cicle.

Els hem vist molt canviats…ja porten tot un curs a l’institut! Són noies i noies, joves, amb il·lusió, expectatives, amb ganes de fer-se grans. Estem molt contents d’haver pogut tornar a veure’ns…i comprovar que tenen bons records de la seva escola…Us esperem, aquí teniu casa vostra!

Feu clic a la imatge i trobareu l’àlbum “Graduació 2019-20” a l’apartat de Fotos/Activitats conjuntes