Jornada de portes obertes

Benvolgudes famílies,

davant la impossibilitat d’haver portat a terme la Jornada de portes obertes, us fem arribar una presentació per tal que conegueu el nostre Projecte educatiu.

Jornada de Portes obertes escola Ca n’Alzamora

Les dates de preinscripció als centres s’han ajornat, tindreu més informació tan bon punt ens la comuniquin a nosaltres.

Us fem arribar també el link de la web de l’Ajuntament de Rubí on trobareu un cercador per saber la zona de proximitat que us correspon segons el vostre domicili.

Qualsevol altre informació us atendrem al mail de l’escola a8061154@xtec.cat

Cercador d’escoles per adreça

Atentament,

Equip Directiu

Activitats a casa

Des del confinament, les nenes i els nens de 1r ens envien els seus treballs. Ànims!

Aneu a Fotos/1r/Activitats a casa

Primavera a P3

Els infants de P3 ens fan arribar els seus treballs sobre la primavera. Aneu  Fotos/P3/Primavera

#JoEmQuedoACasa P4A

Les nenes i els nens de P4 A ens envien els seus treballs. Ànims campiones i campions!

Aneu a Fotos/P4/JoEmQuedoACasa

La primavera P5

Us enviem un petit recull de treballs de la primavera de les nenes i els nens de P5. Aneu a Fotos/P5/La primavera ja és aquí.

#JoEmQuedoACasa

Les nenes i els nens de 4t, ens envien missatges d’ànim per alegrar aquests dies de confinament.

Aneu a 4t/ #JoEmQuedoACasa

#JoEmQuedoACasa

Ei, valents! Com porteu el confinament?

Sí, sabem que cansa moltíssim, això de quedar-se tants dies tancats a casa i no poder sortir al carrer… Però ho hem de fer per a protegir-nos i protegir els altres. No volem que el coronavirus s’escampi! Cuidem-nos!

Aquí trobareu un enllaç a les fotos dels cartells dels companys i companyes vostres. Aneu a Tots els cursos/ #JoEmQuedoACasa

Circuits de caniques o bales

Els circuits de caniques o bales estimulen el desenvolupament de la creativitat i la imaginació, a part d’afavorir la concentració, la paciència, l’organització espacial i el desenvolupament del pensament matemàtic i físic. A més a més, ajuden a entrenar la psicomotricitat fina i la coordinació mà-ull.

Us animem a fer circuits de caniques casolans i passar una bona estona creant-los i després fent-los servir.