Xerrada informativa Preinscripció P3

Benvolguts/ benvolgudes,

Us recordem que des de fa uns anys, venim realitzant una trobada que convida a les famílies de la ciutat a informar-se sobre el procés de preinscripció, en el marc de la difusió i promoció de la campanya de  preinscripció escolar.

La xerrada “ Tot el que s’ha de saber per inscriure un infant de 3 anys” per al curs 2020-21” que  fem conjuntament amb el Departament d’educació , persegueix l’objectiu d’ajudar a les famílies en el tràmit del procés de preinscripció escolar. Les famílies podrien formular totes les preguntes que tenen al respecte de la zonificació i els criteris de prioritat… important informació  a l’hora de triar escola.

La xerrada tindrà lloc el proper el proper  dimarts  10 de març a les 18:30 h, a l’auditori de la biblioteca municipal Mestre Martí Tauler.

De moment el Departament ha informat sobre la previsió de dates de la preinscripció però encara no s’ha publicat la resolució actualitzada del procés de preinscripció.

Podeu consultar actualitzacions aquí http://queestudiar.gencat.cat/ca/preinscripcio/informacio-general/

Tanmateix , les famílies es poden adreçar a l’OME , els atendrem amb visites concertades, trucant prèviament al 935887000 Ext. 2424 o enviant un mail a ome@ajrubi.cat

Les dates de les portes obertes estan al web rubi.cat, https://www.rubi.cat/educacio/ca/jornades-de-portes-obertes

Gràcies!

Positiu_col

Imma Rodríguez

Tècnica  del Servei d’Infància i Educació

Àrea d’igualtat i ciutadania

Carnaval

Avui ha arribat el Rei Carnestoltes i ens ha donat les consignes que hem de complir la setmana vinent! Aneu a Fotos/Activitats conjuntes/Arribada del Rei Carnestoltes

Activitats a Infantil

Us fem arribar fotografies d’activitats dels infants d’Infantil. A l’apartat “Tots els cursos” trobareu l’àlbum “Espais a Infantil” i a P4 “Contes a P4”.

Activitats infantils a la Biblioteca Municipal

#bibliorubí fa 10 anys

XXVI Concurs de Punts de Llibre del 30 de març al 16 de maig de 2020 La temàtica d’aquest any és sobre l’aniversari de la teva biblioteca. Lliurament de premis el 9 de juny a les 18 h, a l’Auditori.

Categoria A: de 5 a 7 anys

Categoria B: de 8 a 9 anys

Categoria C: de 10 a 13 anys

Categoria D: de 14 a 16 anys

Consulta les bases en el nostre web rubi.cat/biblioteca-mm

Taller: Fes la Sardina de Carnaval

Dijous 20 de febrer de 2020 a les 17 h, al Vestíbul

Taller màscares africanes

Dissabte 29 de febrer de 2020 a les 11 h, a l’Auditori

Ara arriba el carnestoltes (La maleta de Lili) 18 de febrer, cal inscripció prèvia

Mascotes 2 (Cinema en Català) 24 de febrer, entrada lliure

Cosmocaixa P4

Els infants de P4 van visitar Cosmocaixa. Feu clic a la imatge i podreu veure l’àlbum “Cosmocaixa” a P4.

Activitats a 1r

Hola famílies!!

El passat 30 de gener vam celebrar el DENIP (Dia Escolar per a la No-Violència i la Pau). Vam fer moltes activitats i vam reflexionar sobre la importància de començar a viure la pau a la classe i a l’escola i així fer un món més just.

Una d’aquestes activitats va ser un colom de la pau que vam fer amb fang. Ens ho vam passar súper!!

Esperem que us agradin les fotos! Aneu a Fotos /1r/ Dia de la Pau.

Falcons i cigonyes

I també trobareu l’àlbum de 1r “Experiments”

Escapades en família

Bon dia,

Us informem que el Consorci de Turisme del Baix Llobregat realitza un any més els cupons per fer escapades en família, amb nous descomptes i promocions per a visitar els principals atractius turístics del Baix Llobregat a preus especials.

Els escolars i les famílies que visitin els atractius turístics del Baix Llobregat seran obsequiats amb un cupó amb descomptes i promocions per gaudir en família durant tot aquest any 2020.

Així mateix, les famílies interessades poden sol·licitar els descomptes o descarregar-los directament des del web oficial www.turismebaixllobregat.com/cupons

Esperem que aquesta informació sigui del vostre interès, i ho pugueu fer extensiu a les famílies i entitats que cregueu els pot interessar.Salutacions,

Consorci de Turisme del Baix Llobregat
CN-340 Parc Torreblanca, 08980 – Sant Feliu de Llobregat
Tel. 93 685 24 00 Ext. 551
Twitter: @TurismeBaixLlob
Facebook.com/TurismeBaixLlobregat
Instagram.com/turismebaixllobregat

Setmana de la Ciència 19-20

Estimades famílies,

Aquests curs la Setmana de la Ciència tindrà lloc del 9 al 13 de març. Totes les persones que vulguin col·laborar que es posin en contacte amb la mestra Laia que és la coordinadora de la comissió de ciències. No cal ser investigador/a o científic/a per poder participar, ja que la Laia us pot donar pautes i ajudar per a fer coses senzilles.

Equip directiu

Programa LECXIT

Per a més informació cliqueu a la imatge

Què és LECXIT?

LECXIT vol millorar la comprensió lectora dels infants involucrant escoles, famílies i voluntariat

LECXIT és un programa que té per objectiu incrementar l’èxit educatiu dels infants a través del treball per la millora de la seva comprensió lectora. La clau de LECXIT està en treballar de forma lúdica i amena gràcies al voluntariat i a la implicació de l’entorn dels nens i nenes que participen en el programa. El projecte es va iniciar el curs 2011-2012 i aquest curs es du a terme en més de 200 Punts LECXIT d’arreu de Catalunya.

LECXIT funciona gràcies a la col•laboració dels voluntaris i voluntàries, que acompanyen els infants en la lectura amb una tutoria individual per setmana. També és clau la participació de les escoles, amb les quals es creen ponts pedagògics, i de les famílies, que disposen de material de suport per incentivar la lectura a casa. El projecte estableix vincles amb entitats de l’entorn de l’escola, com entitats culturals i socials, biblioteques o mitjans de comunicació locals, per fer el teixit local partícip d’aquest procés.