Matrícula de P3 pel curs 2019/20

Les famílies dels infants que han estat admesos al nivell de P3 de la nostra escola, podeu passar per secretaria del 20 al 26 de juny per formalitzar la matrícula.

L’horari de secretaria és de 8:30h a 15h.

Cal que porteu:

• Fotocòpia del carnet de vacunacions
  • 4 fotos mida carnet
  • Informe de l’Escola Bressol, si s’escau

Atentament,

Secretaria del centre

Experiments

Els infants de tots els cursos experimenten. Trobareu els àlbums de fotos a l’apartat de Fotos/Tots els cursos/Experiments.

Comiat de 6è

Els nostres nens i nenes s’han fet grans i es preparen per a una nova etapa. A l’àlbum “Comiat de 6è” trobareu les fotos de la festa i de l’últim dia de classe. Una abraçada a tots i totes…aquí sempre tindreu casa vostra!

Activitats a 1r

Aneu a Fotos de 1r i trobareu els àlbums “Cim de les àligues” i “Educació en valors: La teranyina”

Activitats a P4 i P5

Aneu a la pàgina de fotos i trobareu els àlbums de P4: “Aniversaris 3r trimestre P4A”, “Electricitat estàtica” “Trenet de Sabadell P4A” “Trenet de Sabadell P4B”.

I l’àlbum de P5: “Activitats a P5” “Fotos de grup”

Missatge de les mestres de P5:

TAURONS I PANTERES!

AQUEST CURS ENS HEM FET MOLT GRANS I JA HEM ACABAT INFANTIL. ESTEM MOLT CONTENTES I AGRAÏDES D’HAVER COMPARTIT AQUEST CURS AMB VOSALTRES. HEM APRÈS I GAUDIT MOLT TOT/ES PLEGATS!

US DESITGEM UNES BONES VACANCES I UNA BONA ENTRADA A PRIMER.

US ESTIMEM!!

IRENE, SONIA I CRISTINA

Bones vacances!!!

Benvolgudes famílies,

El curs s’ha acabat i els nens i nenes de l’escola comencen les seves merescudes vacances.

Ens acomiadem fins al setembre desitjant que trobeu moments per gaudir en família compartint activitats, dencansant, jugant i fent aquelles coses per a les quals no tenim temps durant el curs.

Bones vacances!!!

Equip de mestres

Activitats a P3B

Cliqueu la imatge i aneu a P3 a veure els àlbums: “Dibuixem els diables de la riera”, “La caputxeta vermella”, “Busquem insectes”, “Experimentem els sentits” i “Treballem amb les tablets”.