Matrícula de P3 pel curs 2019/20

Les famílies dels infants que han estat admesos al nivell de P3 de la nostra escola, podeu passar per secretaria del 20 al 26 de juny per formalitzar la matrícula.

L’horari de secretaria és de 8:30h a 15h.

Cal que porteu:

• Fotocòpia del carnet de vacunacions
  • 4 fotos mida carnet
  • Informe de l’Escola Bressol, si s’escau

Atentament,

Secretaria del centre

Activitats a la Biblioteca Municipal

fins al proper 30 de juny

LLEGIR TÉ PREMI

Poden participar tots els joves d’entre 8 i 16 anys prèvia inscripció a la plataforma de Llegir té premi (http://llegirtepremi.cat). Aquest any s’introdueix la novetat que els participants poden formar equips (clubs de lectura) i optar a més a més a un premi a l’equip de lectors amb més lectures realitzades.

Divendres 28 de juny de 2019 a les 18 h

al Celler Cooperatiu Hora del conte de Festa Major: Gambarimasho

Apadrinem el nostre patrimoni

Ahir dimecres 5 de juny a les 10 hores, va tenir lloc, al Museu Municipal del Castell de Rubí, la Inauguració de la Jornada de l’ “Apadrinem el nostre patrimoni” a càrrec de la Directora del Servei Educatiu del Vallès Occidental III, Mercè Cambra, i de l’Alcaldessa de Rubí, Ana María Martínez.

La nostra escola va participar fent l’exposició sobre “Els diables de la Riera de Rubí”, a càrrec de dos alumnes de 6è.

Podeu veure les fotos clicant a la imatge i entrant a l’apartat “Tots els cursos” i a l’àlbum “Apadrinem els Diables de la Riera”

Festa de l’AMPA

Jornada intensiva

Benvolgudes famílies,

Recordeu que el poper dilluns 10 de juny és festa i que el dimarts 11 ja fem jornada intensiva fins el 21 que acaba el curs. L’horari dels alumnes serà de 9 a 13 h. i el del menjador de 13 a 15:30 h.

Durant els dies d’intensiva hi haurà casalet de 15:30 a 17:30 h.

Salutacions,

Activitats a Educació Infantil i Cicle Inicial

Fent clic a la imatge podreu veure els següents àlbums de fotos d’activitats:

A l’apartat Tots els cursos:

• Cicle Inicial:  “Cacera d’ous”, “Sant Jordi”, “La mona”, “Tallers 1”, (Tallers 2: “Catapulta”, “Hort escolar”, “Keith Haring”, “Laberint”), “Teatre en anglès” i “Xerrada Eva Tataret”.
  • “Tallers d’Educació Infantil”

A l’apartat de 2n:

• “Els escarabats de la farina”, “Fem samarretes” i “La capil·laritat”

Colònies 6è

Ja tenim a casa als nostres nens i nenes de 6è! Feu clic a la imatge i aneu a l’àlbum “Colònies 6è”. Esperem que gaudiu del record d’aquests dies!

Activitats a P5

Fent clic a la imatge trobareu els àlbums de P5:

• Laboratori
  • Plantem maduixes
  • Experiment: Què cau abans?
  • Sortida a la Pedrera