Periodistes: Final Estatal de la First Lego League (Informen: Juan Carlos Ruiz Gutiérrez i Àlex Adrià Marimon Rodríguez)

La final estatal de la First Lego League es celebrarà a Girona concretament al col·legi «Maristes» el proper 12 de març.

Aquest any, el tema principal és el reciclatge. El grup d’alumnes de la nostra escola, ens representaran amb el projecte

anomenat «Infinity Green», que  consisteix en  una aplicació de mòbil que et diu on has de llençar els residus,funciona amb codi de barres, és una aplicació col·laborativa i es pot trobar a l’ Amazon.

Els hi desitgem molta sort!!!