PERIODISTES: Certamen de lectura en veu alta(Informen: periodistes)

El dia 7 d’Abril, moltes escoles del Baix Empordà van participar en la XII edició del Certamen de lectura en veu alta, que es va fer al teatre de Palafrugell, aquest certamen l’organitza el Servei Educatiu del Baix Empordà. Serveix per despertar l’interes per la lectura en veu alta. Hi van participar 17 escoles de les quals 53 nens van llegir diferents textos.

Les representants de la nostra escola van ser l’Ariadna Mora de 5è i l’Emma Sánchez de 4t.

Hi ha quatre categories: Els Grumets Vermells (cicle mitjà), els Grumets Verds (cicle superior), els Corsaris (1r i 2n d’ESO) i les Tropes de Corsaris (3r i 4t d’ESO).

La semifinal es farà el 6 de maig a Girona, i la final es farà el dia 31 de maig en algun lloc de Catalunya.

Quan el jurat estava deliberant, per aprofitar el temps van gaudir d’un un petit concert d’alumnes de 5è d’una escola de primària de Palafrugell,  un grup de l’escola de música de Palafrugell format per cinc noies d’ESO, i un grup de quatre nois també d’ESO.

Els guanyadors van ser:

Grumets Vermells: Laura Mesas. Escola Pedralta, de Santa Cristina d’Aro.

Grumets Verds: Anna Gispert. Escola Joan de Margarit, de La Bisbal d’Empordà.

Corsaris: Judit Barba. Col·legi Vedruna, de Palamós.

Tropes de Corsaris: Pol Álvaro, Imane Ahmitach, Júlia Moya. Institut Frederic Martí Carreras, de Palafrugell.

Per més informació: http://www.lecturaenveualta.cat/