Neteja del fons marí

Els alumnes de 6è de l’escola Vall d’Aro i l’escola Els Estanys hem participat en la neteja del fons marí que es va iniciar aquest cap de setmana a les platges del municipi.

Hem realitzat un recorregut amb vaixell per conèixer la costa d’una manera diferent. Hem sortit de cala Pedrosa i hem passat per Sant Pol, Sa Conca i la platja gran de Platja d’Aro. A continuació l’ajuntament ens ha convidat a esmorzar i tot seguit ens hem posat els vestits de neoprè per entrar a l’aigua i netejar el fons de cala Pedrosa. Per sort hem trobat molt poca brossa. Els monitors ens han explicat els diferents tipus de deixalles que es troben dins l’aigua, el temps de descomposició i el mal que fan a la vida marina.