Periodistes: Aromates (informen Carla Kamal i Laia Mata)

El dia 28 d’abril es farà una gimcana matemàtica a la plaça de l’església de Castell d’Aro. La gimcana matemàtica consisteix en que els alumnes per grups disposen d’un dossier amb proves per realitzar, i també posen en practica els seus coneixements matemàtics.

Els equips estaran formats per un alumne de sisè de cada escola de la Vall d’Aro (Escola Vall d’Aro, Pedralta, Fanals i Els Estanys), i un acompanyant que serà un alumne de batxillerat de l’Institut Ridaura. Les proves consistiran en geometria, nombres, mesura, càlcul, lògica, canvi i relació… Els alumnes només necessitaran un bolígraf o un llapis, un full de càlcul i allà els donaran una cinta mètrica.

Programa:

-09:45- Acreditacions i repartiment de grups (Institut Ridaura).

-10:10- Inici de la gimcana (camí Vies verdes).

-12:40- Final de la gimcana (Parc dels minitrens).

-13:00-Foto final de la trobada (Institut Ridaura).