A la nostra escola reutilitzem!

Reutilitzar material reciclable és una forma de tornar a donar vida a un objecte que ja ha estat emprat anteriorment, alhora que també es contribueix al manteniment d’un medi ambient més net i habitable. Tot això, és ben sabut pels alumnes de la nostra escola i, és per aquest motiu, que a partir d’avui podreu veure a l’entrada de l’escola algunes de les creacions que han elaborat els nens i nenes, des d’Infantil fins a Primària, amb aquest tipus de material. Així doncs, trobareu objectes com maraques divertides, capsetes, un simpàtic cuc titella, un porquet guardiola, robots originals i moneders de diferents colors i mides.