Animació a la lectura

El passat divendres 26 de setembre, els alumnes de Cicle Superior varen anar a la biblioteca de l’escola per assistir a un taller d’animació  a la lectura a càrrec de l’editorial Vicens Vives. La veritat és que la noia que va venir ens va fer venir moltes ganes de llegir el llibre, estem molt motivats!!!. El llibre és un clàssic de la literatura, El mago de Oz, que va ser escrit a l’any 1900 pel nordamericà L.Frank Baum.
Sabeu d’on ve la paraula Oz, el nom del meravellós món on hi passa gairebé tota l’acció? Doncs és l’abreviatura de la mesura de pes que es feia servir per pesar l’or  a Anglaterra i als EUA, les ounces.