El passat dimecres 2 d’abril, els alumnes de Primer Cicle vam tenir l’oportunitat de visitar el Museu del Joguet de Figueres. Aquesta sortida educativa va ser una experiència inoblidable, plena de diversió i aprenentatge.
Els nens i nenes van poder descobrir la història dels joguets, des dels més antics fins als més moderns. Van gaudir d’una visita guiada on els van explicar com han evolucionat els jocs al llarg dels anys. A més, van poder veure joguets de diferents èpoques i fins i tot jugar amb alguns d’ells!
La sortida va ser una gran oportunitat per fomentar la curiositat i la imaginació dels alumnes, així com per reforçar els valors de companyonia i el treball en equip. Tots van tornar a casa amb un somriure i moltes ganes de compartir el que havien après amb les seves famílies.


