Energy Truck

Els alumnes de 5è hem visitat l’exposició de l’EnergyTruck una mostra dissenyada pel Museu del Gas de la Fundació Gas Natural Fenosa, que ha visitat Platja d’Aro. Aquest espai pretén fer arribar coneixements relacionats amb l’energia, el medi ambient i el patrimoni industrial d’una forma amena, interactiva i amb activitats didàctiques conduïdes per educadors especialitzats.

Al llarg dels seus 70 metres quadrats, l’espai mòbil acull un ampli equipament tecnològic, format per continguts audiovisuals, interactius i multimèdia, a més de panells informatius. Es tracta d’una exposició per poder experimentar amb els continguts, a través d’activitats pràctiques centrades en els alumnes.

Hem gaudit molt experimentant amb l’energia.