Visitem Catalunya en miniatura

El dilluns 11 de novembre de 2019, els alumnes de cicle mitjà vam anar d’excursió a Torrelles de Llobregat per a visitar les maquetes dels monuments més importants i significatius de Catalunya.

Vam passejar per a les diferents comarques catalanes i vam estar observant els bonics i impressionants edificis com: la Sagrada Família, el Monument a Colom, el Museu de Dalí, el conjunt romànic de la Vall de Boí, el conjunt romà de Tarraco, les catedrals de les quatre províncies (Barcelona, Girona, Lleida i Tarragona)…

El que més ens va agradar va ser veure la muntanya de Montserrat i trobar-nos el Camp Nou i el mini-estadi del Barça. Espontàniament vam cantar l’himne del Barça davant de l’estadi!

També vam realitzar un joc de pistes en petits grups de cinc alumnes. En acabar el joc, vam dinar tots junts en una gran esplanada i vam tenir temps per córrer i jugar lliurement. Què bé ens ho vam passar!

La classe de 4t A