TREBALL DE LES EMOCIONS.

A l’escola estem preparant el taller de les emocions per portar-ho a terme de forma sistematitzada el curs vinent.

Però ja portem a la pràctica algunes activitats per veure com responent els nostres alumnes.

Així hem fet l’activitat de la jungla, les titelles de les emocions, el taller dels sentits…

Pel que fa al taller dels sentits experimentem amb els nostres sentits per percebre allò que ens agrada amb la pell, els ulls, la llengua, el nas i l’oïda. És una forma de connectar amb el nostre entorn de forma agradable. Sobre tot el que es pretén amb aquesta activitat és trobar emocions positives a partir dels sentits.