Primer trimestre a la piscina

Aquest primer trimestre els nens i nenes de segon, a l’hora d’Educació Física, hem anat a la piscina de Cunit. Cada dilluns a la tarda venia un autobús a buscar-nos.

Quan arribàvem a la piscina, primer anàvem als vestuaris i ràpidament ens trèiem la roba perquè ja portàvem el banyador posat a sota. Hi havia dos grups segons el nivell.

Cada grup feia activitats diferents o uns estaven a la piscina petita i altres a la gran. L’aigua de la piscina gran estava freda.

Teníem dues monitores, l’Alícia i la Ma. José. Els socorrista es deia Fran.

Ens ho hem passat molt bé i hem tingut molta sort perquè hem sigut els únics de tota l’escola que hi hem pogut anar-hi.

Després de la classe havíem d’anar, sense perdre temps, altra vegada al vestuari a canviar-nos i assecar-nos una mica el cabell, perquè havíem de tornar amb l’autobús a l’escola.

L’últim dia de piscina van poder venir els pares a veure’ns. No sabem si a tercer hi podrem tornar, potser li tocarà a un altre grup.

Podeu veure més vídeos al blog de la nostra classe.

Alumnes i mestra de segon de primària.

16 de gener de 2017

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *