MOU-TE I ESCOLTA EL SILENCI

“Mou-te i escolta el silenci» és un taller que ensenyarà a relaxar-nos a través d’una combinació d’exercicis aeròbics de baix impacte, activitats de relaxació i escriptura emocional. Aquesta combinació de tècniques busca afavorir el benestar i l’aprenentatge dels participants.

Ensenyar als nens i nenes hàbits saludables, com el moviment i la relaxació, és una eina important per ajudar-los a gestionar l’estrès, millorar el son i desenvolupar habilitats emocionals, així com per millorar el seu rendiment acadèmic. Com va dir Daniel Goleman, «l’habilitat de fer una pausa i no actuar pel primer impuls s’ha tornat un aprenentatge crucial».

Per això, “Mou-te i escolta el silenci” és un taller ideal, ja que ofereix un espai segur i relaxant per aprendre a gestionar les emocions i el benestar físic i emocional.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *