Ja arriba el Nadal

Ja comença a notar-se que arriba el Nadal. Per què? Doncs perquè els carrers estan ja decorats amb llums, cartells i imatges nadalenques. També es nota perquè cada vegada fa més fred i comencen a escoltar-se nadales per tot arreu.

A l’escola, la classe de 5è A,  cantarem dues cançons però… no les direm perquè és una sorpresa. Llavors, si voleu saber quines són, us convidem al festival de Nadal de l’escola que es celebrarà el dia 22 de desembre de 2016. Us esperem i us desitgem molta sort aquell dia a la loteria!

nadal5e

Bon Nadal!