Informació important per a l’inici de curs

Hola families,

El dilluns 14 comença un curs escolar especial i diferent, però també emocionant. Per poder fer més fàcil el dia a dia i l’organització, us passem informacions importants a tenir en compte:

PRIMÀRIA

– El nen/a ha d’entrar a l’escola amb mascareta (recomanada la higiènica o quirúrgica), sinó no podrà accedir al centre.

– Ha de portar una mascareta de recanvi dintre de la motxilla ficada en una bossa de paper o de plàstic amb el nom, cognom i curs. També ha de portar una altra mascareta d’emergència en una bossa de plàstic o de paper, la qual es quedarà a l’escola.

-Recordeu portar un paraigües marcat amb el nom, cognom i curs, el qual es quedarà a l’aula per fer les sortides els dies de pluja.

-A partir de la darrera nota de prensa del Departament d’Educació, és obligatòria la mascareta dintre de l’aula els 14 primers dies de curs, ja que vénen de fora i no es considera grup estable (notificació de PROCICAT).

-Durant la primera setmana, el nen/a ha de portar dintre de la motxilla o en una bossa a la mà el material d’aula d’higiene i el material individual(estoig, carpeta…).

-El 14 de setembre només cal que portin a la motxilla un estoig i una llibreta. Els tutors/es ja avisaran de quan han de portar els llibres, així, quan tinguin l’horari de classe, caldrà que facin un hàbit diari de veure quines assignatures tenen al dia següent i ficar a la motxilla els llibres i llibretes que corresponguin.

-A l’aula hi ha una capsa amb porta mascaretes de plàstic on es ficaran les mascaretes de cada nen/a a l’hora del pati. en pujar del pati, el tutor/a netejarà aquests porta mascaretes.

-Si un nen/a arriba tard, haurà d’esperar fora del centre fins el darrer torn d’entrades i a aquest li acompanyarà un membre de l’equip directiu a la seva aula.

-Dilluns es repartirà una declaració responsable per les famílies que cal retornar signada i lliurar-li al tutor. Aquesta declaració pretén vetllar per la salut dels vostres fills/es, intentant que no acudeixin a l’escola amb símptomes compatibles amb el covid.

-És molt important la puntualitat per evitar aglomeracions a la porta.

INFANTIL

– El nen/a pot portar mascareta (higiènica o quirúrgica recomanada) al centre (és recomanable, però no obligatòria). En cas que en portin, la tutora la guardarà al porta mascaretes que tindrà a l’aula per a cada nen/a que ho necessiti. Aquest porta mascaretes es desinfectarà al final del dia.

-És molt important la puntualitat per evitar aglomeracions a la porta. Recordeu que les famílies no poden entrar al centre (excepte p3 la setmana d’adaptació).

-Durant la primera setmana, el nen/a ha de portar dintre de la motxilla o en una bossa a la mà el material d’aula d’higiene i els mitjons de psicomotricitat marcats amb el nom(la tutora els guardarà en bosses individuals).

-P3 ha de portar una bossa de tela amb una muda de recanvi i, els que es quedin al menjador, un llençol marcat amb el nom i ficat en una bossa de plàstic.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració.

Els mestres us esperem amb moltes ganes i il·lusió!

L’equip directiu.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *