Informació general sobre el procés de preinscripció i matrícula

Calendari de preinscripció 2015-2016

Educació infantil i primària

• Publicació de l’oferta: 04 de març del 2015.
  • Preinscripció:
    • Presentació de sol·licituds: del 10 al 17 de març de 2015, ambdós inclosos.
    • Es pot enviar la sol·licitud per Internet fins a les 24 hores del dia 16 de març de 2014.
  • Publicació de les llistes de sol·licituds amb la puntuació provisional: 27 de març de 2015
  • Sorteig públic per determinar l’ordenació de sol·licituds:.07 d’abril de 2015
  • Termini per presentar reclamacions: del 7 al 9 d’abril de 2015.
  • Publicació de les llistes de sol·licituds amb la puntuació definitiva: 14 d’abril de 2015
  • Publicació de les llistes d’alumnes admesos i llista d’espera: 12 de maig de 2015.
  • Matrícula:
    • Segon cicle d’educació infantil, educació primària i primer curs d’educació secundària obligatòria: del 08 al 12 de juny de 2015, ambdós inclosos.

DOCUMENTACIÓ

Del 10 al 17 de març de 2015, juntament amb la sol·licitud, s’ha de presentar al centre demanat en primer lloc:

1. L’original i una fotocòpia del llibre de família o altres documents relatius a la filiació. Si l’alumne/a està en situació d’acolliment, la resolució del Departament de Benestar Social i Família.
  2. L’original i una fotocòpia del DNI de la persona sol·licitant o de la targeta de residència on consta el NIE si es tracta de persones estrangeres.
  3. L’original i una fotocòpia del DNI de l’alumne o alumna en cas que sigui major de 14 anys o tingui DNI tot i ésser menor de 14 anys.
  4. L’original i una fotocòpia de la targeta sanitària individual (TSI)
  5. L’original de l’empadronament on consti els habitants del domicili.

Del 08 al 12 de juny per formalitzar la matrícula cal presentar:

1. Una fotocòpia del carnet de vacunacions on figurin les dosis de vacunes rebudes amb les dates corresponents. Quan no es tingui el carnet de vacunacions s’ha de presentar un certificat mèdic oficial on figurin les dosis de vacuna rebudes amb les dates corresponents (article 4 de l’Ordre de 29 de juny de 1981, per la qual s’aprova l’establiment dels registres perifèrics de vacunacions). Si el nen o nena no han estat vacunats per contraindicació mèdica o per altres circumstàncies, cal presentar un certificat mèdic oficial justificatiu.
  2. Si és el cas, el DNI renovat amb la adreça nova, si no es va poder presentar amb la sol·licitud de preinscripció.
  3. 2 fotos mida carnet per a infantil.

A més a mes, les persones que a la sol·licitud han al·legat el compliment d’un o més criteris de prioritat han de presentar-ne la documentació acreditativa.

Només es pot presentar una sol·licitud de preinscripció per alumne/a però s’hi poden indicar peticions d’admissió en diversos centres, sempre ordenats per ordre de preferència. La presentació de més d’una sol·licitud comporta la invalidació dels drets de prioritat que puguin correspondre.

Documentació a omplir:

Descarregar AQUÍ

Per a més informació www.gencat.cat/preinscripcio.