Festa de la Castanyada i de Halloween!

El dia 31 d’octubre vam celebrar la festa de la Castanyada i de Halloween a l’escola. Els i les alumnes de 6è van preparar un túnel del terror. Aquest any les famílies també el podien visitar per la tarda. Nosaltres vam anar al matí. Feia molta por! Després ens vam fer una foto tota la classe al photocall.

Al matí, per celebrar la castanyada, vam elaborar uns panellets de coco, de xocolata i d’ametlla per equips. Ens vam divertir molt! Ens vam poder menjar la xocolata que sobrava. Després del pati vam visitar l’exposició dels panellets que havien fet les altres classes.

A l’hora del menjador també vam menjar coses de Halloween.

Per la tarda ens van repartir castanyes torrades. A més podíem venir disfressats. A la nostra classe vam aprofitar per veure la pel·lícula de Coco juntament amb l’altra classe de 3r.

La classe de 3r B.